Waarom axitect?
- Creativiteit
- Marketing
- Netwerken
- Strategie
AxiKids
Kunnen kinderen ambassadeur worden van uw product?
Tuurlijk! Axitect gaat verder dan de traditionele campagnes voor kinderen en is expert in het uitwerken van educatieve projecten die effectief de connectie maken met de leefwereld van kinderen.
Wij zetten de blik van kinderen open door ze uw merk of product te laten proeven, ruiken, voelen en ervaren.
Axitect hanteert hierbij hoge deontologische waarden waarbij marketing voor kinderen steeds educatief onderbouwd moet zijn. In de niche van kids marketing hebben wij ervaring met bankinstellingen, voedingsleveranciers, sportmerken,…
Onze AxiKids expertise:
- Educatieve lespakketten in combinatie met uw product
- Educatieve workshops voor scholen, in scholen
- KidiX, beurs voor ouders en kinderen
- Kidsevents
- ….
Waarom axitect?
- Creativiteit
- Marketing
- Netwerken
- Strategie
AxiKids portfolio

Danone Kids are King
Promoconcept voor ‘Actimel’ (nieuwe bijsluiter – kaartspel). Promotour aan de Belgische kust en bij recreatie- en pretparken.

Haribo Sportskids
Brand Activation : Gepersonaliseerd ‘doe-parcours’ gebaseerd op diverse sportdisciplines.

Henkel Kids Art Party
Belevingsactiviteiten omtrent ‘creativiteit en fun’ gekoppeld aan de Pritt-producten.